2012. augusztus 18., szombat

Visszatérés és MAC

Sziasztok!

Sikeresen elérkeztem ahhoz a ponthoz, amikor vissza tudok térni a blogoláshoz. Éppen ezért rögtön bele is vágnék a lecsó helyett a mondandómba.

Hétfőn elmentem a MAC-be, mert szükségem volt egy új korrektorra. A szokásos MAC-es nagyon kedves és aranyos módon segítettek kiválasztani az igényeimnek és bőrömnek a legmegfelelőbb korrektort. Majd a vásárlás után felajánlottak egy fél órás ingyenes sminkelést, melyet én nagy örömmel el is fogadtam, mivel volt olyan termék amit szerettem volna kipróbálni. Majd erről a szerdai sminkelésről egy pirosítóval távoztam.

MAC pirosító Springsheen, MAC Studio Finish korrektor NW15


Elsőnek a korrektorról. MAC Studio Finish korrektor NW15 árnyalatban. Ez belőle a legvilágosabb, és ez passzolt leginkább az én hófehér bőrömhöz (így jár, aki nyáron nem nyaral, csak dolgozik). Itt mindent elolvashattok róla, ami reklám anyag stb... Eddig nagyon jól működik, nem folyik el, tényleg van fedése. Állítólag tetoválást is el lehet vele fedni, ezt nem hiszem, de halványítani biztosan. Nekem nagy piros foltok vannak a szám és állam környékén illetve az orrom két oldalán és mivel éjszaka dolgozom a szemem alatt nagyon sötét, nagyon nagy karikák vannak és ezekkel megbirkózik minden nap. Fent is marad a nap végéig, bár az esti órákban kicsit beült a szem alatti ráncocskákba, de nem észrevehetően (a sminktükrömben fedeztem fel én is, hogy kicsit összegyűlt). Könnyű eldolgozni, ujjal és ecsettel is. Nincs kellemetlen szaga, amire amúgy számítottam, mivel krém állagú a termék. A csomagolás tipikus MAC , jól záródik és minden egyéb igaz rá, mint a többi termékére a márkának. Összességében ár/érték arányban nekem úgy tűnik, hogy megérte. 



A pirosító a Springsheen nevet viseli. Itt minden alap információ le van írva. Nagyon sokat nem gondolkodtam ezen a pirosítón, de azért ki akartam próbálni megvétel előtt, amire tökéletes lehetőséget nyújtott a sminkelés. Hasonlít a NARS Orgasm pirosítójára (bár nem tudom melyik volt előbb), és ez még jobban imponált benne nekem. Gyönyörű ez a pirosító a fénye, csillogása, pigmentáltsága. A barackos, rózsaszínes, arany csillogással megáldott termék rögtön  megszerettette magát velem. Rendkívül tartós, egy 8 órás munka után is ugyan úgy fent marad, és azt tudni kell, hogy én egy gyorsétteremben dolgozom, tehát meleg van, rohanás és nincs idő megigazítani, vagy azzal törődni, hogy lefolyik-e a smink az arcomról. Éppen ezért imádom, mert tökéletes mindenhova és minden körülmény között. A szín is maga olyan, hogy minden időszakban nyugodtan lehet használni. Lehet szolid és lehet vadabb sminkhez is párosítani, mert építhető a szín. Egy szóval jelenleg a kedvenc Estée Lauder pirosítómnak vetélytársa akadt. 



A termékekről nem készítettem swatchot, mivel sminkben úgyis meg fogom mutatni és mind kellően pigmentált.


Remélem jól telik a nyaratok és kiélvezitek az utolsó pillanatokig!
Mandula 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése