2011. december 2., péntek

Méjtisztító samponról

Sziasztok!

Ma voltam a manikűrösömnél, aki egyben fodrász is, és olvastam a mélytisztító samponokról itt. Gondoltam utána járok, hát nem kerültem közelebb a megoldáshoz.
Ugyanis a fodrász úgy kezdte, hogy "csodák nincsenek". Az ő személyes tapasztalata alapján semmivel sem ad többet a mélytisztító sampon a normál samponoknál. Titka inkább abban rejlik, hogy sokkal agresszívebb, mint egy átlagos sampon és a hajunk szimplán "megörül", hogy nem a szokásos samponnal mostuk meg.
Megmondom őszintén én teljesen összekeveredtem, mivel egyszer ezt hallom, másszor meg mást. Tudom, hogy nincsenek konkrét kőbe vésett szabályai a szépségápolásnak, de azért csak jó lenne tudni, hogy ez az egész mély tisztítás mi fán terem.

Tehát: szeretnék még tapasztalatokat, mert teljesen elbizonytalanodtam. Köszi :)

Amúgy a körmöm szép lett, színes, pici, francia, a teteje zöld és lila metál középen egybe keverve. A gyűrűs ujjamon, meg középen egy zöld kő és két oldalt lila. Ez így lehet, hogy érdekesen hangozhat, de nagyon összeillenek.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése