2012. augusztus 23., csütörtök

TAG: Ismerj meg jobban!

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy nem ártana, ha egy kicsit megtudnátok rólam, hátha ez ösztönöz titeket a blog további olvasására/követésére.
Nojkonál találtam ezt a TAGet, melyet én is kitöltök most, írásban.

1: Kiről lettél elnevezve?
A dédnagymamámról. Ő Julianna, én Júlia. Eredetileg a szüleim Júlia Anna nevet akarták nekem, de előrelátóak voltak, hogy ez gondokat okozhat, így maradt a Júlia.

2: Mikor sírtál utoljára?
Egy hete, egy tragédia miatt, de erről nem szeretnék beszélni.

3: Vannak gyerekeid?
Ha vicces akarnék lenni akkor van 22 az óvodában! De saját még! nincs. De sokat szeretnék.

4: Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Fogalmam sincs, hogy milyen ember lennék ha más lennék, és az az énem szeretné-e azt aki vagyok. de a hozzám hasonló embereket nem bírom magam körül.

5: Gyakran vagy szarkasztikus?
Én? Soha! (a második anyanyelvem...)

6: Bungee-jumpingolnál?
Fájdalmas, amikor visszaránt, amúgy jobban érdekel a sziklaugrás.

7: Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
A Nestlé Snow flakes.

8: Mi az első dolog ami feltűnik/megnézel másokon?
A divat/sminkbakik. Annyira kiszúrom a szerintem nem jó sminket és öltözéket, hogy nem is tudok másra koncentrálni.

9: Milyen színű a szemed?
Zöld.

10: Ijesztő filmek vagy happy end?
Happy end, nem szeretem a darabolós filmeket.

11: Kedvenc illatok?
Parfüm: Marc Jakobs: Daisy, Gucci: Envy Me, Estée Lauder: Pleasures
Egyéb: eső, dohos pinceszag, agyag, föld

12: Nyár vagy tél?
TÉL!

13: Számítógép vagy televízió?
6 éve nem tévézek, de mostanában a Spektrumon találtam jó műsorokat, szóval mind a kettő.

14: Mi volt a legtávolibb hely ahova eljutottál?
Kárpátalján Munkács és Ungvár.

15: Van-e valamilyen különleges képességed?
Nincs, de az átlagnál picit jobban bánok a gyerekekkel és gyorsan meg tudok ismerni valakit (fél óra beszélgetésből, teljes pszichoanalízist állítok fel).

16: Hol születtél?
Budapesten.

17: Milyen hobbyjaid vannak:
Sminkelés, szépségápolás, divat, gyerekek, és a munkám.

18: Van háziállatod?
Nincs.

19: Kedvenc filmek?
Cruel Intentions a kedvenc és első számú. Utána következik: Hours, Dogville, The Devil wears Prada, P. S. I love You, Kontroll, Argo,

20: Van testvéred?
Kettő is! Egy húgom és egy öcsém. Sajnos a húgom nagyon messze van tőlem (Svájc). Imádom mind a kettőt, nélkülük, nem az az ember lennék, aki...

21: Mi leszel ha nagy leszel?
A diplomám és az én elképzeléseim alapján is óvónő, de szeretnék még tovább fejlődni és a Neveléstudomány Ma-t is elvégezni.


Remélem tetszett és sikerült jobban megismerni engem!

Mandula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése