2011. november 1., kedd

Kívánság lista

Úgy gondoltam, hogy kezdő posztnak tökéletes lesz egy kívánság lista, mivel a bloggal kapcsolatban is csak kívánságaim vannak jelen pillanatban. Megpróbálom rendszerbe foglalni a dolgokat, de nehéz lesz, mert rossz szokásom, hogy mindent rögtön és egyszerre.
A sorrend nem mutat semmit, ahogy éppen eszembe jutnak a termékek.

Szépségápolás:

1: Clean & Clear arclemosója
Sajnos nem sikerült képet találnom róla. Régebben használtam, akkor teljesen meg voltam vele elégedve. Szépen lehozta a szennyeződések és a smink nagy részét is. (A sminket is ezzel szedtem le az arcomról, mivel a sminklemosók nagyon szárították a bőrömet és begyulladt tőlük. Kivéve szemre)
Nagyon márka hű vagyok, de ha esetleg van valakinek valamilyen tippje szívesen fogadom!

2: Bioderma Sensibio H2O
Rengeteg helyen láttam, hogy nagyon jó. Baromi drága, patikában kapható termék, de beruházok rá, mivel az arcbőröm nagyon érzékeny és kényes. Csak a szemsmink eltávolítására fogom valószínűleg használni, mert ahhoz túl kicsi (100 ml).
Apropó tudja valaki, hogy tart még az akció, mert nem lenne rossz 2000 forinttal olcsóbban megvenni?



Smink:

3: Catrice C'mon Chameleon
Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. A színe az amibe szerelmes lettem, ami az "úristen, én nem tudok ez a szín nélkül élni" érzést okozza.


Egyszerűen elmondhatatlan esztétikai élményt okoz számomra, a barnás szürkés szín. Több sminket is láttam már vele és bőven elég ezt a színt feltenni egy fekete vagy barna tusvonallal és spirállal.

4: Páva színű szemhéjfesték:
Nagyon rá vagyok kattanva a páva mintára. Másoknak bagoly az aktuális madár, nekem a páva. Bármi ilyen színű szemhéjpúdert szeretnék beszerezni és a végén célom megcsinálni ezt:


Tehát az ilyen színeket keresem bőszen, arany és citromsárga már van. Ötleteket szívesen várok árnyalatokról és gyártókról. :)

Körömlakk:

5: Catrice Out of space
Sajnos az árnyalat nevét nem sikerült megtudnom, és képet is csak más blogból tudtam lopni, de rajta van a címe szóval, nincs annyira nagyon bűntudatom. :)


Ezt is a "páváskodásomnak" tudom be, hogy ez a szín kell. Szerintem gyönyörű és ha ránézek egyáltalán nem egy vamp vagy egy üzletszerűen kéjelgő jut eszembe.


Ez az én őszi kívánság listám. Szeretném magam ehhez tartani, de mire a végére értem, rájöttem, hogy sokkal több mindenre lenne szükségem, de fontossági sorrendet állítva ezek nyertek.

Tippjeiteket és ötleteiteket szívesen fogadom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése